Op OBS De Keerkring werken we in het schooljaar 2022-2023 met zes groepen. Foto’s van activiteiten en informatie over de groep delen we met ouders via Parro, Facebook en Instagram.

Groep 1-2 (Zonnen & Sterren

In groep 1-2 zitten 21 kinderen. Voor de groep staan juf Karina (ma t/m vr), juf Daniëlle (ma t/m do) en juf Annelies (vr).

Groep 3 (Manen)

In groep 3 zitten 11 kinderen. Voor groep 3 staat meester Martijn (ma t/m vr).

Groep 4 (Raketten)

In groep 4 zitten 12 kinderen. Voor groep 4 staan juf Tamira (ma, di, do en vr) en juf Simone (wo).

Groep 5 (Meteoren)

In groep 5 zitten 10 kinderen. Voor groep 5 staan juf Charlotte (di, wo, do) en juf Simone (ma en vr).

Groep 6 (Planeten)

In groep 6 zitten 11 kinderen. Voor groep 6 staan meester Jan (ma t/m do) en juf Ingrid (vr).

Groep 7-8 (Kometen)

In groep 7-8 zitten 13 kinderen. Voor groep 7-8 staan juf Mariëtte (ma t/m vr), juf Ingrid en juf Saskia (do).